Buitenactiviteiten aanmoedigen

Voor stedelingen is tijd buiten doorbrengen vaak verfrissend. Om dit aan te moedigen, organiseren we steeds meer buitenactiviteiten. Lieve Jorens heeft opdracht gegeven voor de productie van reizende tentoonstellingskubussen die door de gemeente reizen en een platform bieden voor mobiele openluchttentoonstellingen. Op die manier kan ik zoveel mogelijk lokaal werk tentoonstellen en het werk van onze lokale kunstenaars dichter bij het publiek brengen.

————

Pour les citadins, il est souvent rafraîchissant de passer du temps à l’extérieur. Pour encourager cela, nous organisons de plus en plus d’activités en plein air.  Lieve Jorens a fait fabriquer des cubes d’exposition itinérants qui parcourent la commune et offrent une plateforme pour des expositions en plein air mobiles. De cette manière, je mets en avant autant de travaux locaux que possible, afin de rapprocher les œuvres de nos artistes locaux du public.